منتظرت بودم



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

 

شب به گلستان تنها منتظرت بودم

بادیه ناکامی در،هجر تو پیمودم

منتظرت بودم،منتظرت بودم

آن شب جان فرسا من بی تو نیاسودم

به که شدم پیر از غم آن شب وفرسودم

منتظرت بودم،منتظرت بودم

بودم همه شب دیده به ره تا به سحرگاه

ناگه چو پری،خنده زنان آمدی از راه،

غمها به سر آمد،زنگه غم دوران،از دل بزودودم

منتظرت بودم،منتظرت بودم

پیشه گلها،شاد وشیدا،می خرامی درقامت مزونت،

فتنه ی دوران دیده ی تو،

ازدل وجان من شده مفتونم

در آن عشق وجنون مفتونه توبودم،

اکنون از دله من،بشنو تو سرودم

منتظرت بودم،منتظرت بودم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 21 اسفند 1389برچسب:,ساعت 17:25 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak